samedi 19 octobre 2019


Textes
Titres
Interprètes
Posteurs

Vous recherchez des paroles de chansons
   


The Dayz Of Wayback

Télécharge la Sonnerie de "The Dayz Of Wayback"

Interprete : DR DRE

Langue : Anglais
Genre : Rap



Texte :

What we gonna do right here is go back...

Now this is some shit that's from the Dayz of Wayback,
When niggas in Compton first started to jack.
When the bitches wouldn't give you no pussy if you wasn't sellin' drug,
So many bitches in my neighborhood got mugged.
They always loved that shit. They want a nigga that's sellin' Ks.
But nowadays they workin' at Mickey D's.
But in the Dayz of Wayback
I couldn't be laid back,
Because I needed ends and I made that.
I get the nine from my nigga that he lend me and
Start robbin' muthafuckas, just like cowboys and indians.
Anything it took to get paid.
A nigga like Ren already had the plane made.
And I was in it to win it and not to lose.
And shit, it start blowin' up, once I lit the fuse.
And police couldn't touch me because I was payin'em.
But not with no money - Yo, I was frayin'em.
And never get caught because nobody is snitch,
But one hoe did - so Ren had to shoot the bitch!
Now she's in a coffin and my life is better off and
'Cause everybody knows who's the bossin':
That black nigga that they call Ren.
You fuck with me, you gotta fuck with a Mac-10.
So listen to me as I reminisce the Dayz of Wayback...
So check it out y'all...

It was once a time in the Dayz of Wayback
When niggas was gettin' jacked.
In fact it was one I used to pass through up,
And kickin' ass through up.
Muthafuckin' Compton Massacre...
Now let me tell you a little something about Compton
When I was a kid and puttin' my bid in.
Yo, Compton was like still water - just strictly calm.
Now it's like muthafuckin' Vietnam.
Everybody killin', tryin' to make a killin',
Niggas stealin', muthafuckas willin' to dealin'.
With so many ways to come up
The average nigga didn't give a fuck
About another muthafucka in this game and
Claimin' what he claimin',
Livin' like he livin',
Killin' after killin'.
Murder was a dirty job. To rob a dead man
Was the best plan 'cause a dead man never ran.
But now your best friend is your worst friend.
Greed, cash the fee. Make a me more some of what you holdin'.
So now your shit is stolen
And you and your niggas start rollin'.
Yo, to get your shit back ain't a word of.
Muff? It's more murder, more murder, more murder.
They wanna make you think that it's a crack thang,
Or a black thang
Or some niggas in a muthafuckin' gang...
But guns and money they go together like the Ku Klux Klan
A nigga brung up and strung up.
Why do I call myself a nigga you ask me?
Rememberin' the days that's past me...
Yo, never givin' niggas a chance to rest.
The ghetto is like a fuckin' survival test.
And number one way for you to pass,
Yo, get treated like a king and they'll crown your ass.
They never in the wrong though,
So I made a song so
Muthafuckas had know
If, yo, livin situations make you wanna get a gat...
That's 'cause you livin' in the Dayz of Wayback...


Poster par :

 
Erreurs, Ommission ou contenu illégal.







Autres chansons de :
DR DRE
Game Over
Fame
Bitch Niggas
Deep Cover
Keep Their Headz Ringin'
Guilty Conscience
187 ( Deep Cover Remix )
California love
Forgot about Dre
Fuck With Dre Day
Been There, Done That
Bitch Niggas
california love
Education
Encore (One last time)
Fame
forget about dre
Got Me Open
Let Me Ride
Light Speed

© 2013 - Paroles.zouker.com - Texte soumis aux Droits d'Auteur.
Réservé à un usage privé ou éducatif.


Partager Share/Bookmark






 Options
- Imprimer le texte : The Dayz Of Wayback
- Envoyer le texte : The Dayz Of Wayback à un(e) ami(e)
- Autres chansons de : DR DRE
- Acheter le cd ou titre
- Télécharge la Sonnerie de "The Dayz Of Wayback" pour ton Portable
- Toutes les sonneries de : "dr dre"


Top Genres :
Top Langues :