Connexion impossible !Sélection de la base impossible Paroles In Love With Money (Feat. T.I.) - Plies - RnB - Anglais
samedi 13 novembre 2021


Textes
Titres
Interprètes
Posteurs

Vous recherchez des paroles de chansons
   


In Love With Money (Feat. T.I.)

Télécharge la Sonnerie de "In Love With Money (Feat. T.I.)"


Interprete : PLIES

Langue : Anglais
Genre : RnB



Texte :

(Intro : Plies)
Ay homie, Man My Grandma Told Me Dog,
Plies Sit Down Sumwhere Bwoi Money Ain't Everythang.
I Told Her Shit How you Kno you Ain't Neva Had Nun

[Chorus : Plies x2]
I'm Allergic To Broke,
I'm Addicted To Stuntin',
I'm Infatuated Wit Hoes
Nd I'm N Luv Wit Money,
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money).

[Verse 1 : Plies]
Call Me What U Want Bet U Can't Call Me Broke.
You Pussy Ass Niggas Yall Who I Hustle For.
U In Dese Street N U Ain't Getn Money U A Joke !
I Got F**k Up Money Nigga Money To Blow !
U Throw Yours In Da Air I Throw Mines On Da Flo'.
U Talk About Money I Kno How To Get It Though.
I'ma Get Money N I'ma Die Two Thangs For Sho'.
U Either Sell Dope Or Rob U Kno How It Go.
I Grind For 20 Hours Nigga N Sleep 4.
I Got Da 26's I Want DA 8's Though.
I Got Five WHips I Want Five Mo'.
I'm N Luv Wit Money Muthaf**k A Hoe !

[Chorus : Plies x2]
I'm Allergic To Broke,
I'm Addicted To Stuntin',
I'm Infatuated Wit Hoes
Nd I'm N Luv Wit Money,
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money).

[Verse 2 : T. I. ]
Everythang From Dis Dro I Blow,
Da 24's I Sit. Up Under Dis New Whip I Can't Get It From A Bitch.
U Kno Da First Gone Cum N Da Bills Be Due. One Day Da Hurs
Gone Cum N Til Dey Do Im Gone Get, Meals On Top Of Meals.
Damn How A Hata Feel.
Dey Talkin About It,
Im Tryna Get It Forreal.
Hey Dey Pretendin About It But I Can Get It Forreal.
I Done Slung Every Drug U Can Deal
(Yeah) Plenty Times I Could've Been Killed,
But Not Only Did I Live U Should
See How Niggas Live.
Gotta Water Flood Property,
Dey Both Back At Her Crib,
Movie Wit Denzel N Da Nigga Actin Forreal.
I Used To Not Have It To Spend But
Now I Got It To Give.
96 Impala N Challengin Niggas To Steal.
My Neck Gone Swell,
Everythang On Chill.
Ima Ball Til I Fall Keyword UNTIL. Yeah.

[Chorus : Plies x2]
I'm Allergic To Broke,
I'm Addicted To Stuntin',
I'm Infatuated Wit Hoes
Nd I'm N Luv Wit Money,
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money).

[Verse 3 : Plies]
If U Can Count It N Ya Hands U Ain't Got Enough.
I Want A Money Machine To Count Mines Brah.
I'm Tired Of Da Shoe Box I Wanna See Money Trucks.
U Everythang Wit Money Witout It Ya F**k !
Talk To A Broke Nigga I Bet His Lyf Rough,
Talk To A Rich Nigga I Bet He Cheer Ya Up.
I Don't Need No Homeboys
I Need My Pockets Stuffed.
Cuz Im Runnin Out Of Time Nigga Im N A Rush.
Cuz Its A F**ked Up Feeling To Ya Pockets Touch.
U Gettin A Quarter Now, U Shoot For A Bird.
U Got Ya First Stack Now Hustle For A Third.
Cuz Money Make Da World Go Round If U Ain't Heard.
If I EVa Go To Prison Money Gone Be Da Reason.
And If Im Lyin God, Stop me From Breathin.
Im Tryin To Live Good,
Homie Im Tired Of Strugglin'
N To Be Honest Wit Ya Dog Im Tired Of Hustlin'.

[Chorus : Plies x2]
I'm Allergic To Broke,
I'm Addicted To Stuntin',
I'm Infatuated Wit Hoes
Nd I'm N Luv Wit Money,
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money),
Im in Love Wit Money(Money).


Poster par :

 
Erreurs, Ommission ou contenu illégal.







Autres chansons de :
PLIES
Worth Goin FED Fo
Dat Bitch
Hypnotized
Bushes
Please Excuse My Hands
Somebody Loves You
Get You Wet (Feat. Pleasure Of Pretty Ricky)
Ms. Pretty Pussy
Shawty (Feat. T-Pain)
Shawty (Remix) (Feat. Trey Songz And Pleasure Of Pretty Ricky)
1 Day
Get You Wet (Feat. Pleasure Of Pretty Ricky)
Goons Lurkin'
Shawty
Thug Section
Please Excuse My Hands (Feat. Jamie Foxx & The-Dream)
Worth Goin FED Fo
#1 Fan/numba One Fan (ft. J. Holiday & Keyshia Cole)
1 Day
get you wet

© 2013 - Paroles.zouker.com - Texte soumis aux Droits d'Auteur.
Réservé à un usage privé ou éducatif.


Partager Share/Bookmark






 Options
- Imprimer le texte : In Love With Money (Feat. T.I.)
- Envoyer le texte : In Love With Money (Feat. T.I.) à un(e) ami(e)
- Autres chansons de : PLIES
- Acheter le cd ou titre
- Télécharge la Sonnerie de "In Love With Money (Feat. T.I.)" pour ton Portable
- Toutes les sonneries de : "plies"


Top Genres :
Top Langues :