samedi 24 août 2019


Textes
Titres
Interprètes
Posteurs

Vous recherchez des paroles de chansons
   


Silver And Gold

Télécharge la Sonnerie de "Silver And Gold"

Interprete : T-PAIN

Langue : Anglais
Genre : RnB
Album : aucun
Année : 2008



Texte :

SILVER AND GOLD


Yeah doc. It's your homeboy teddy!
Aka teddy drank em under the table and the table is so low. (Laugh) I done made up some brand new drank man.
I ain't a genius but i just made some genius shit.
You tryna get f**ked up fast, you come with me homie.

See see see see see
I made this for all my alcoholics
Put your cup in the air
(Put ya cup in the air)
I want you to do what you do
Go have fun, Who gives a f**k what you wear
(Who gives a f**k what you wear)
Shawty just sit back and relax
Sip on this new drank i made
(Take a sip of this, yeah, take a sip)
Take a shot before you walk up in the party
Guaranteed to get laid.

(Chorus)
She'll be hangin, swangin, drankin two kind's of patrone
I done mixed up silver and gold, I done mixed up silver and gold
I'm tryin to get drunk in this party somebody gonna have to carry me home
I done mixed up silver and gold We done mixed up silver and gold

Got me leanin (got me leanin)
Drinkin and driving (drinkin and driving)
Shawty bin feindin (shawty bin feindin)
She say she want me inside her,
But that's a no, no,(no,no)
No I can't do that (Why?)
Cuz shawty i'm takin (Shawty i'm takin)
Just take a sip of dis drank dat
and we'll be hangin, swangin, hangin, swangin

(Chorus)
Hangin, Swangin, Drankin two kinds of patrone (two kinds of patrone)
I done mixed up silver and gold, I done mixed up silver and gold
And plus im trying get drunk before this party
Somebody gonna have to carry me home (Carry me home)
I done mixed up silver and gold, I done mixed up silver and gold

I probably shouldn't do this (probably shouldn't do this)
It's bad for my body.
But i gotta take just one more shot
Cuz everytime i do this
I'm the life of the party
And i gotta show everyone what i got
Hangin, Hangin, Hangin, Hangin, Hangin

(Chorus)
Hangin,Swangin,drankin two kind's of patrone(two kind's of patrone)
I done mixed up siver and gold, I done mixed up siver and gold,
Plus I'm tryna get drunk up before this party
Somebody gonna have to carry me home (carry me home)
I done mixed up siver and gold, I done mixed up silver and gold



Poster par :

 
Erreurs, Ommission ou contenu illégal.







Autres chansons de :
T-PAIN
I'm n Luv Wit a Stripper (Remix)
We Are The World 25 For Haiti
Kiss Kiss {vrais paroles}
silver and gold
kiss kiss
Im A Flirt
Bartender
Good life
Swagger
buy you a drink
I Can't Wait [OFFICIAL Lyrics]
Shawty
U and Dat
Low
Chopped n Skrewed (ft Ludacris)
Have It (Interlude)
I'm Sprung
I'm Hi
The Good Life
Dance Floor

© 2013 - Paroles.zouker.com - Texte soumis aux Droits d'Auteur.
Réservé à un usage privé ou éducatif.


Partager Share/Bookmark


linstru dechire mais les paroles........pour les alcooliques!!lol
Poster par : le : 31/08/2008
Ip : 82.234.1*****
Note :




 Options
- Imprimer le texte : Silver And Gold
- Envoyer le texte : Silver And Gold à un(e) ami(e)
- Autres chansons de : T-PAIN
- Acheter le cd ou titre
- Télécharge la Sonnerie de "Silver And Gold" pour ton Portable
- Toutes les sonneries de : "t-pain"


Top Genres :
Top Langues :